onsdag 25. august 2010

Det jeg har gjort

Nå har jeg lyst til å vise det jeg har laget hittil. Har ikke like mye utstyr som mange andre flinke scrappere men jeg prøver så godt jeg kan :) Håper på at dere kan kommentere ting jeg burde ha gjort bedre :)

Her har jeg brun kartong som jeg har festet båndene rundt. Den samme type kartongen har jeg brukt som en "bok" som båndene er inne i. Jeg syntes det ble litt sturselig med bare grå kartong så da pyntet jeg den med brunt papir :) Ikke mye småting på men tok det jeg syntes passet til :)
Jeg er veldig glad i Tilda-produkter så da ville jeg lage et bursdagskort med bare samme rosa-toner :)
Ikke 100 % ferdig men syntes den hadde litt sjarm uansett. Har brent rundt kantene for at det skulle se gammelt ut :)
Man kan jo ikke lage for få julekort, selv i august. Hehe
Her brukte jeg en tom dorull faktisk.  Her kan jeg legge en liten hilsen eller noe koselig til en jeg er glad i.

Ha en fremdeles fin kveld.
Frida

3 kommentarer:

  1. Hei Frida.
    Gratulerer med blogg og ny hobby. Takk for besøk i min blogg. Så er det bare koselig at du kan finne inspirasjon i mine ting.
    Du må bare kikke litt rundt og prøve deg fram på ting du har lyst til å prøve. Finne din egen stil.
    Det skal bli moro å se hva du lager etterhvert, så bare stå på og ikke minst , HA DET GØY!
    klem :)

    SvarSlett
  2. Velkommen til denne "verdenen". Synes du har vert kreativ med korta dine, sjølv om du ikkje har så mykje utstyr...ennå:) Det kommer etter kvart. Tips: Leit i skuffer til mor/bestemor etter gamle blonder og lysmansjettar. Fine til å pynte med. Og bli med på candyer. Kanskje du vinnerlitt pynt og utstyr :)

    SvarSlett
  3. Heisann Frida! Gratulerer så masse med blogg :-)
    Utrolig flott hobby dette, der bare fantasien setter grensene (og alt man ikke har råd til ;-))
    Syntes du har laget masse fint, Love hefte var bare rå stilig!!!!
    Gleder meg til å følge deg videre :-)
    Ha en fin helg.
    Klem Guro

    SvarSlett